مرحله 5 کلیه امید شکست زندگی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 5 کلیه امید شکست زندگی

مرحله 5 نارسایی کلیه نیز به عنوان بیماری کلیوی end مرحله شناخته شده است، پس از مردم را به این مرحله می گیرند، آنها ناراحت کننده تر خواهد افتاد. بنابراین برخی از آنها ممکن است بدانم چه امید به زندگی برای آنها است؟ در واقع، بدون نیاز به نگرانی در مورد آن وجود دارد. از آنجا که، با کمک درمان مناسب، طول عمر خود را تا حد زیادی می تواند طولانی مدت.

امید به زندگی چیزی است که برای افراد مبتلا به این بیماری بدون درمان رها شود؟

امید به زندگی برای افرادی که تحت دیالیز هستند چیست؟

با توجه به پژوهش، متوسط ​​نرخ برای کسانی که شروع دیالیز 3-5 سال است، اما ممکن است طولانی تر، طولانی ترین یکی است تا 30 سال است.امید به زندگی کوتاه تر ممکن است به سن (افرادی که مسن تر از 65 آسان است که تحت تاثیر قرار).

امید به زندگی برای افرادی که پیوند کلیه چیست؟

پیوند کلیه یک روش عمر است. بیمار معمولی با پیوند کلیه از اگر در دیالیز نگه داشته زندگی می کنند 10 تا 15 سال دیگر خواهد شد. افزایش طول عمر در بیماران جوان تر بیشتر است، اما دریافت کنندگان و حتی 75 ساله (از قدیمی ترین گروه است که برای آن داده ها وجود دارد) به دست آورید به طور متوسط ​​چهار سال از زندگی. مردم به طور کلی انرژی بیشتری، یک رژیم غذایی کمتر محدود شده و عوارض کمتری با پیوند کلیه در صورتی که از دیالیز معمولی باقی بماند.

بنابراین هر دو دیالیز و پیوند می تواند کمک به مردم برای زندگی طولانی تر و بهتر است. به جز این دو روش معمول، شما همچنین می توانید طب میکرو چینی Osmotherapy را انتخاب کنید، آن است که در گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی، که می تواند کمک به حل مشکلات کلیوی از دلایل زمینه ای است. بنابراین اگر شما می توانید می توانید آن را قبل از آن، شما ممکن است دیالیز یا پیوند اجتناب کنند.

در یک کلام، برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه 5، امید به kife خود می توانید پست تا حد زیادی با درمان مناسب و طولانی مدت. اگر شما هر گونه کمک نیاز در درمان آن، لطفا با دکتر آنلاین ما بگویید ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: پیش آگهی نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، مرحله نهایی بیماری کلیه، امید به زندگی کلیه شکست ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: